måndag, juli 30, 2007

Länge sen...

Det var ett tag sen jag la in något här visst!
Så här komemr det jag hunnit med sen sist - minus några som inte får visas än.

Först kommer de 3 korten jag gjorde åt pojkarnas fröknar på dagis:





Skissutmaning SWEscrapbook - en vinter-LO i glada färger så här mitt i sommaren!


Scrappiz skissutmaning v30 - publicerad!


Utmaningsstafett på Scrappiz:
Foto i annan form
Rita/skriva på foto
Mönstrad bakgrund


Efter skiss på Scraputmaningen, ej inskickad.
i verkligheten är den mycket bättre, de coola färgerna och glitterramarna kommer inte till sin rätt på fotot.


Kortskiss v 30 på Scrappiz


Annonsutmaning på SWEscrapbook - publicerad
Den här LO:n är en ny favorit, jag är helnöjd och bara älskar den!


Utmaningsstafett på Scrappiz:
Ett stort foto
dataskriven journaling
Färger efter bokomslaget till "This is alcohol" (orange med en klase lila vindruvor, stjälken brun och text i vitt och svart)

1 kommentar:

Anonym sa...

Så fina saker du har här i din blogg!