onsdag, april 25, 2007

Bättre!

Dags för en uppdatering kanske?
Pågarna mår mycket bättre i magarna nu!
Inga fler diarreér eller kräkningar på ett tag - tack och lov!
Det verkade hjälpa att bara gå till doktorn!

Men de äter fortfarande som hönor, så länge det inte handlar om rostat bröd och yoghurt...
Eller korv.

Men säg den lycka som varar.
A har feber nu...
Trött, ledsen, varm och gnällig...
Slocknade som ett ljus i sängen en minut efter läggning!

Jag hoppas det går över snabbt så han får vara frisk nån gång!

Anyway, det blir jobb för mig i morgon.
Jag dealade med maken eftersom jag har grymt dåligt samvete mot den stackars kollega som är kvar med bara vikarier då även min andra kollega är hemma sjuk och på väg mot utbrändhet...
Och nu mår ju pågarna så mycket bättre i magen så jag kan gå till jobb med gott samvete gentemot dem.
Jag jobbar ju trots allt bara 2 timmar om dagen än, men det är värdefulla timmar om man bara går med vikarier...
Behöver jag säga att kollegan blev överlycklig när jag ringde och sa att jag kommer redan i morgon?!

Inga kommentarer: