fredag, juni 01, 2012

Veckan i bilder

Här kommer senaste veckan i bilder!


Jag lyckades få med mig pågarna till Skopunkten och tur var väl det - två lyckliga killar fick både gratis popcorn och gratis sockervadd!


Och lyckliga jag fick tre par skor - när hände det sist liksom?!


På Mors Dag for vi (efter två kalas) till mamma och pappa där pågarna hade så här kul med kusinerna.


På kvällen insåg två ledsna pågar att de glömt fira sin mamma på Mors Dag.
Och när jag skulle sova hittade jag den här teckningen på min kudde!
Axel hade gått upp ur sängen och gjort den, och eftersom Emil redan somnat la han till hans namn också. <3


På gympan i måndags lyckades Axel få en rejäl blåtira...


Här är han på onsdag kväll med grönblåbrunlila ögonlock och 38,6 i temp. :-(


Och igår var han så här tjusig: "Mamma, det ser ut som jag har smink!"
Vi var på vårdcentralen på förmiddagen och tog ett halsprov eftersom han klagat på ont i halsen hela veckan.
Halsen var röd, svullen och infekterad - men ingen halsfluss.


Idag vaknade han med 39,2 i temp, och här landade han ynkligt i min famn när febern kom tillbaka med stormsteg vid lunchtid.


Lagom till att det var Iprendags mådde han så här. :-(
Och det var inte ens dagens toppnotering, tio minuter senare stod den på 39,9 innan Iprenen tog ner den igen.

Stackarn, hoppas han får må bättre snart.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: