tisdag, juni 12, 2012

Sjukstuga igen och studentfest

I fredags var det dags för pågarnas kusin att ta studenten!


Och jag fick en anledning att använda min nya klänning!


Här har vi den söta nybakade studenten och släktens nyaste medlem som är så söt i mosters studentmössa!


Dagen efter vaknade Axel med feber, hosta och ont i halsen.
På fotot syns han 5.45 söndag morgon, stackars liten! :-(
Själv vaknade jag störtfökyld, men åtminstone feberfri.


När febern rasar i kroppen och man inget orkar är det mysigt att få hålla mammas hand!


Igår var jag tvungen att åka in till jobb - vi skulle utvärdera vårterminens verksamhet...
Den här hjälten pallade 2,5 timme i en soffa med sitt DS, men när vi väl kom hem mådde han inte direkt toppen. :-(


Idag börjar han äntligen må lite bättre, med en toppnotering på 38,1 bara.
Han vill inte direkt äta bara, har levt på vatten och Proviva, men lite jordgubbar slank ner utan problem!
Själv är jag fortfarande störtförkyld men fortfarande feberfri tack o lov.
Håll tummarna för att vi är friska snart - och för att Emil håller sig frisk!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: