onsdag, september 22, 2010

LOVEFiLM

Jag har blivit Buzzador och får därmed prova olika tjänster och varor och ska sen berätta om detta för vänner och bekanta, och låta dem få prova på varorna och tjänsterna!

Mitt första Buzzador-uppdrag blev LOVEFiLM - en smidig hyrfilmstjänst på nätet.
Man lägger upp en filmlista på LOVEFiLM med filmer man vill se och kan dessutom ranka filmerna så att de vet i vilken ordning de ska skicka filmerna.
Mina första 2 filmer blev Pippa Lees hemliga liv och Snabba cash och genast bjöd jag hem på filmkväll!

Pippa Lees hemliga liv var en ganska speciell film, den kändes lite långsam ibland men höll en ändå kvar.
En av oss tyckte precis som jag: En annorlunda film, men man ville titta vidare ändå för att se vad som hände.
En annan tyckte att filmen var ganska knäpp, och att Pippa Lee liksom bara slängde bort sitt liv både som ungdom och vuxen.
Och sist men inte minst så var det en som lite diplomatiskt tyckte att det väl inte var den sämsta film han sett.
Inte bästa betyg från oss alltså.

Snabba cash sågs en annan kväll, och här var vi alla väldigt överens.
Snabba cash är spänning från början till slut och du kan absolut inte sluta titta.
En riktigt bra film, helt enkelt kanonbra!

Låter det spännande?
Vill du också prova på LOVEFiLM och få bra film hem i brevlådan?
I vanliga fall kostar prenumerationen 99 kr/mån och då får du hem 4 filmer/månad.
Du får prova gratis en månad om du använder koden FILM09 på LOVEFiLMs hemsida!

Inga kommentarer: