tisdag, juli 13, 2010

Vabb, vabb

Började sista arbetsveckan innan semestern med att vabba.
Axel har varit dålig i magen söndag natt och hela måndagen av och till.
Stackarn.
Emil var inte heller riktigt okej i går kväll, och inte jag själv heller för den delen.
Men nu mår vi hyfsat bra igen.
Vi blir i alla fall hemma i morgon med för att va hemma de där obligatoriska 48 timmarna efter magsjuka.

Nu är det nedräkning till Legoland som gäller!
Pågarna är så nyfikna på hur det kommer att bli och jag hoppas att vi kommer att få riktigt roligt!
Idag om en vecka sitter vi i en stuga i Danmark och gör oss redo för att sova så att vi orkar ha en massa kul på onsdagen!
Ja, jag börjar bli nervös för att ge mig iväg så där alldeles ensam...
Eller ja, börjar och börjar, det har jag varit länge, men nu börjar det närma sig på allvar ju.

Och snart är det dags för SommarRock!
För första gången på många år (av diverse anledningar) ska jag gå dit - alla 3 dagarna dessutom!
Det ska bli så kul!
Några av de vi ska höra är Spootlajtz, Andreas Johnson, Hasse Andersson, Anna Hertzman, Nisse Hellberg, Joddla med Siv, Europe, Erik Grönwall, Danne Stråhed, Dan Hylander, Perikles och Takida.

Hoppas ni har det bra därute i värmen allihop!

2 kommentarer:

Malin sa...

Ses kanske på Sommarrocken då =)

Tessalonika sa...

Vad härligt att ha massa kul att se fram emot!! Legoland...killarna kommer nog älska detta!!
Vill du vinna 500:- i presentkort, ta då en sväng in till mig!!
Ha en härlig sommar Lotta.
//Tessalonika