söndag, juli 18, 2010

SommarRock

Det har varit en intensiv helg.
En helg som började redan torsdag kväll.
Fast att jag jobbade fredag.

För första gången på många år har jag varit på SommarRock!
Alla 3 kvällarna dessutom.
Så jäkla kul!

Skai och K.R.A.M var torsdagen höjdpunkter.
Alla andra tyckte säkert att Spootlajtz var höjdpunkten men de började ju inte spela förrän 23.10 och 1. svärmor satt därhemma och väntade på mig och 2. jag skulle ju jobba dagen efter, så jag cyklade hem precis innan de började spela.

På fredagen var det äntligen dags för Andreas Johnson.
Tyvärr började han spela redan 18.20 och vi var alla sönderstressade efter våra sista dagar på jobb innan semestern och vi var ju alla överns om att vi INTE skulle stressa utan bara ha kul hela helgen så vi parkerade oss i L & Ms trädgård och hörde honom därifrån istället!
Det hördes precis lika bra som om vi faktiskt varit där!
Vi kom dit till slut i alla fall och kvällen avslutades med Europe.
Det var bra, men vi hade nog lite höga förväntningar för vi var lite besvikna på Europe allihopa.

Sen blev det lördag och dags att festa igen för 3:e kvällen i rad.
Det är man ju inte van vid direkt...
Det tog ut sin rätt och efter efterfesten i ovan nämnda trädgård hade undertecknad fått i sig lite för mycket vin och lite för lite mat - jag är glad att J körde för den här gången hade jag troligtvis inte kunnat cykla hem helskinnad...

Perikles var i alla fall höjdpunkten på lördagen och frågan är om jag inte tyckte de var höjdpunkten på hela SommarRock - det var riktigt tryck i tältet!
Så tack kära vänner för en superbäst helg, det får vi göra om!

Huliganerna?
De var hos mormor och morfar fredag till söndag - så gissa om jag har myst med dem ikväll?!

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter roligt:)/ Jecca