söndag, januari 31, 2010

Mer scrap

Scrap-Lagret har oxå en rolig tävling, man skulle inspireras av nyårsfoton med raketer mot svart himmel, och av Rydbergs dikt Tomten.
Gnistra och glimma var ett krav.

Min layout blev den här:



Svart som i natthimlen i det rutiga och prickiga pappret, det lite röda i mitt hår, det lite turkosa i titel och pärlor.
Av dikten tog jag fasta på "stjärna", och stjärnan är ju förstås jag! ;-)
Och vit som snö är min cardstock.
Pärlorna får stå för det gnistrande och glimmande, för det gör de mer i verkligheten!

23 kommentarer:

Christina / Synål / Stina sa...

vad snyggt !

Kramen på dig

Myssel sa...

Så snyggt du scrappar!
Och så vill jag också säga att du är superfin i håret!

Nemi sa...

Superfin lo och superfin modell!

Kramar, N

Annelie Maddock sa...

SNYGG LO och SNYYG brud! AR ocksa helt kar i LO'en i forra LO'en. You rock!!

:)

citronlime sa...

Härlig layout :)

Anonym sa...

Men så snyggt! Riktigt bra tolkning av utmaningen tycker jag. Kram

bitte71 sa...

Jättefin layout - och du är så snygg du med! Jag är så imponerad över viktresan du har gjort och över vilken stark kvinna du är.
Kram Marie

Anne-Lie sa...

SNYGGT!
Du har många fina alster i din blogg och det är härligt att se dina barns LOer också! (Har själv en 6-åring dotter som scrappade upp 2/3-delar av alla framkallade foton vi har hemma när hon var sjuk :o) ).

/Superteach

Linda sa...

superfint! du är duktig du! =)
Kram!

Unknown sa...

Snygg layout! Lycka till i tävlingen!

zαnуα ♥ sa...

wow, så snygg! Vad duktig du är =D
*kram*

Yvve sa...

Vilken snygg sida

Annika kort & gott sa...

Supersnyggt! Gillar din tolkning av utmaningen oxå.

Måste bara avsluta med att säga att din header är urfin!

emmy sa...

snyggt!!
enkelt och stilrent, men vackert!

Tessalonika sa...

Härlig layout, stilren och enkel!!
Kram Tessalonika

Nenne sa...

lotta! så länge sedan jag var här nu men när jag väl kommer fastnar jag! du skriver så fint och jag som följt din historia lite i smyg slås alltid av din underbart härliga VILJA!

Grattis i efterskott till sötkillarna! Tänk va fort tiden går!

vi ses hos Magdas hörru! ta hand om er!

Jane.D sa...

Vilken underbar LO, och vilket bra foto på dig!

Gurkiss Scrappande sa...

Himla läcker LO...

Ha de gott.
Kram Gurkiss

Karin sa...

Jättefin layout! =)

Anonym sa...

Massor av vackert i din blogg :)
Och så stora pojkarna börjar bli :)

KRAM
Katarina
DT leader Magdas designteam

Mathilde sa...

Oj vad snygg du var i håret! Vilken fin färg!!

Linda sa...

Jättefin LO! =)
Kram

yvve sa...

Snyggt