söndag, augusti 10, 2008

Söndag igen

Oj, det var visst redan söndag igen och jag har inte bloggat på hela veckan!

Ja, jag är igång och jobbar igen och det känns väl bra...
Visst skulle man hellre varit ledig, men ärligt talat; jag har ju ett av de bästa jobb man kan ha!
Så varför klaga liksom?
Vi har dessutom varit 4 personal och ca 18 barn på hela förskolan den här veckan - så det har varit lugnt!

Jag har scrappat en massa i veckan oxå, med mina nya Luxe Design papper som jag beställde från USA!




Visst är papprena snygga?!
Det är layouter till mitt album om mitt USA-år - passande va?
Ni ser hur smal jag är va?
Det är den vikten jag vill nå igen!
70 kilo - 1992/1993

1 kommentar:

kattiiiiss sa...

Vad fina!
Du var väldigt smal då. Men jag tycker att du är lika fin nu! Du har ju faktiskt burit på tvillingar, inte så konstigt att väga lite mer då. Du ska se att du kommer att se ut så igen. Det som krävs är motivation och tålamod. Det fixar du!

Kramis!