lördag, mars 18, 2006

Tvärstopp

Det har inte blivit särskilt mycket dator för mig på sistone.
Pågarna har varit sjuka, F har varit sjuk o jag dras ännu med en envis jäkla förkylning som aldrig riktigt bryter ut.

Det har varit mycket på jobb, många personal borta - när jag själv för en gångs skull är där, så jag har verkligen fått veta att jag lever.
Detta ihop med alldeles för lång period av sena kvällar o tidiga morgnar har gjort att det bara tog tvärstopp.

Jag har bara varit så jäkla trött.
Jag har gått o lagt mig "tidigt" om kvällarna o om jag inte somnat direkt så har jag läst en stund istället för suttit här.
Att läsa i sängen är ju lika med att somna o få boken i pannan inom 15 minuter!
Nu är det äntligen helg o vad gör jag?
Jo, sitter här långt in på "kvällen"...

Inga kommentarer: