tisdag, augusti 02, 2005

Det känns lite jobbigt - 2 aug 2005

Det känns lite jobbigt nu.
Vi har pratat ännu en gång o kommit fram till att vi inte kan ha det så här längre.
Vi måste flytta.
Jag vet inte hur jag ska kunna säga något om det till mamma.
Hon kommer att bli helt knäckt, både arg o ledsen.
Det innebär ju att vi flyttar ca 6 mil härifrån.
Men vi fixar det inte längre.

Vi går knappt runt ekonomiskt längre o F blir förstörd av att pendla 4 timmar om dagen.
Så nu får vi ta o fixa det som måste fixas i huset o sen får vi börja leta lägenhet eller radhus.
Vi pratar om att ev flytta till hyreslägenhet i väntan på det perfekta huset/radhuset.
Men det är ju hopplöst att få en lägenhet så jag vet inte hur vi ska lyckas med det.
Bo kvar kan vi i alla fall inte göra länge till.
Lite ledsen är jag allt - jag älskar vårt hus, jag har för fan växt upp i det.
Men jag ser ingen annan lösning nu.

Inga kommentarer: