söndag, juli 19, 2015

Livet går vidare

Jag har inte bloggat sen november 2014 och väldigt sporadiskt sista året innan dess.
Den här bloggen har fyllt sitt syfte.
Jag har inte längre behov av den ventil som den varit.

Pågarna har blivit stora.
De är 11 år gamla och börjar i 5:e klass till hösten!
Här är de på skolavslutningen i början av sommaren.
Mina fina fina pågar! 



Och jag då?
Jo, jag mår bra.
Jag mår väldigt bra till och med.
Jag vågar till och med påstå att jag är lycklig!
Livet går vidare.
Och så gör även jag.
Mot nya äventyr med mitt ❤️
- och alla våra ungar. 

Tusen tack alla ni som läst, som brytt er om och som stöttat genom bloggens tid.
Det har varit guld värt.
Tack.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Känner dig egentligen inte, jag gick under namnet "tvillingmor" när vi var på någon sida ett gäng tvillingmammor för ett antal år sedan :) Har följt din blogg här sedan dess. Ville bara säga att det är underbart att höra att du t o m är lycklig igen och att ni mår bra. Lycka till med allt i framtiden, jättefina killar har du. Kram från mig.

Tvillingmamma Lotta sa...

Tusen tack!
Kram Lotta

Cathrin sa...

Härligt att höra......smugit in här nån gång då och då.....fällt en tår när jag läst din berättelse.....nu kom de igen fast denna gång lyckotårar....lycka till på färden.

Tvillingmamma Lotta sa...

Tack Cathrin!
Jag är väldigt lycklig och tacksam - att få uppleva kärlek ännu en gång. Det är inte allaq förunnat.
Tack för att du tar dig tid. <3

Christtina sa...

SÅ himla glad jag lbev när jag läser detta. Stort LYCKA TILL med allt. kram

Anonym sa...

Åå så härligt att läsa att du är lycklig och har funnit kärleken igen.
Kram

Tvillingmamma Lotta sa...

Tack, ja, livet förvånar en ständigt. Hade svårt att se att jag skulle hitta kärleken igen, och så fanns den hos någon jag mötte första gången samma år som Fredrik dog! Kram