söndag, maj 13, 2012

Veckans Skiss-maraton 16-19

Jag ber verkligen om ursäkt för mitt dåliga bloggande.
Tänk att det gör så mycket så fort det blir lite mer intensivt på jobb!
Lite fler kvällsmöten än vanligt, lite mer övertid än vanligt, lite mer utbildning än vanligt - och så rasar bloggen...

Men här kommer de LOs jag missat att visa er, jag hoppas ni sett dem på Veckans Skiss redan!

Här är vecka 16 - jag älskar mina nya washitape!

Här är vecka 17 - ännu en LO från vårt favoritställe Ales Stenar.

Vecka 18 - blev ett kort till lilla kusin Theos dop!

Och slutligen vecka 19 - det här fotot, tillsammans med ett A4-papper med de hastigt nedskrivna orden, har legat blad mina scrapsaker sedan januari 2009 utan att jag klarat av att scrappa det.
Nu var det dags, jag kände att jag var stark nog att klara av det, och tog med mig både foto och anteckning till scrapträffen i Trelleborg förra lördan.
Klicka på bilden för att få upp den i större storlek så kan du själv läsa vad Axel sjöng för Bagheera, 2 månader efter Fredriks död.

1 kommentar:

Helena sa...

Åh, det gör ont att läsa vad han sjöng. Men vilken kille som kan sätta ord på sina känslor, men vad grymt att han skulle/ska behöva. Jag önskar så att Fredrik hade fått stanna hos er. Mina tankar är hos er ofta. Kram Helena