lördag, september 24, 2011

Fotomaraton

Nu har tiden gått alldeles för fort igen och jag har haft alldeles för mycket att göra!
Så nu blir det fotomaraton för att visa vad vi gjort sista tiden!


Här sitter pågarna vid Godisflyget, vi är på väg upp till stugan över helgen.
Axel är såååå lik Fredrik på det här fotot!


Här fanns ett kök sist vi var här!


Ett glas rose i kvällssolen är inte fel!


Mellan träden syns "vår" sjö!


Där pågarna fiskade med morfar! De var övertygade om att vi skulle få egenfångad fisk till middag, men som tur var hade mamma och jag andra planer!


Och så här fina killar blev fotade i skolan!
Till gruppfotot blev Axel siste man ut att bli placerad och fotografen hade då sagt: "Och så den snyggaste till sist!"
Axel är fullständigt övertygad om att det var så!


Emil fixade födelsedagsfrukost på sängen åt mig!
Ser nyttigt ut va?


På min födelsedag var vi förstås vid graven också med blommor till Fredrik.
Emil tycker om att känna på pappas namn.


Sen var det dags för Halloweenkalas hos en klasskompis, Emil var skelett igen.


Och Axel var varulv.


Jag fick tagit bort ett födelsemärke, och Axel var modig nog att byta mitt förband - inte så lätt att göra det själv när det sitter på ryggen!


Nästa helg var det kalas igen!
Axel är Spindelnannen och Emil är Batman.


Vi fick många leenden av folk i mötande bilar!


Med pågarna på kalas några timmar passade jag på att njuta av solen och tystnaden!


Emil visar upp ett nytt blåmärke - de får ju för 17 nya varje dag!


Bagheera och jag tar sovmorgon!


Och på kvällen blir det sällskapsspel, till ackompanjemang av många utbrott och tårar - det var inte Emils bästa dag om man säger så...


Och nu är det dags för Smurfar i 3D!
Här är coola Emil.


Och coola Axel.


Efter filmen blev det shopping av vinterstövlar, termobyxor och vintermössor!

Sådärja, nu orkar väl varken ni eller jag mer!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: