tisdag, oktober 07, 2008

Jaha, en ny vecka...

... i full gång igen.
Helgen har varit lugn, det mest spännande vi gjorde var en tur till Jägersro Center.

Skrivaren behövde nya patroner + papper = 450 kronor.
Pågarna behövde nya jeans + nya fingervantar = 480 kronor.
Maken behövde ny keps men hittade ingen bra = 0 kronor.
Maken gick på bolaget istället = 500 kronor.
Jag behövde nya strumpor eftersom ALLA hade hål på sig = 200 kronor.

Gissa vilka pengar jag klagade över?

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Precis, de 200 kronorna för nya strumpor utan hål på till mig själv...
Varför är man sån?

2 kommentarer:

á Yeliqa sa...

Ja, visst är det lustigt hur man är ibland :) Känner så väl igen mig. Det är mycket roligare att handla till barnen och sånt man kan ha kul med, men sockar behöver man ju trots allt även om de är vansinnigt tråkiga att köpa dom :)

Gitte sa...

Strumpor är ngt som jag undviker så mkt som möjligt under året .. men nu har det blivit kallare och då behöver jag ju det.... och visst är det ändå rätt kul att köpa med olika motiv och glada färger???? Men visst onödigt dyrt kan man ju tycka.. jag brukar fynda när det är marknad på sommaren .... tack för ditt inlägg hos mig att jag är bra på mkt annat.

Hoppas dufår nytta av din stresshanterings kurs, samt att gastroskopin går galant o attt det snart är dags för op. kramis från mej