torsdag, juli 03, 2008

Sommar!

Äntligen är den här - den soliga varma sommaren!
Vi njuter av att vara lediga!

I måndags var vi på SkånePlantor och shoppade till trädgården - framsidan blev supermysig med alla fina blommor!
Uteplatsen blev oxå jättefin med stora gräs i krukorna och en färgglad blomma här och där.

I tisdags var vi hemma hos L och Axels flickvän J, tillsammans med A och Emils lilla T.
Ungarna lekte i trädgården och vi satt och bara njöt av att kunna ta det lugnt och prata om allt och ingenting!

Igår var jag och pågarna på gamla jobbet och hälsade på igen.
Vi skulle egentligen åkt idag, men R ringde och bokade om eftersom de tänkte åka på utflykt idag.
Solen gassade och det var ofantligt varmt på gåden, men det var kul att träffa R igen, jag missade ju henne förra besöket.

Idag ska vi till Nettan - det var evigheter sen vi sågs så det ska bli jättekul!
Jag är sååå nyfiken på deras nya stora fina gamla hus!
Och på hur stora W & L blivit sen sist!
L kommer oxå med sin Z, men dom är det inte lika länge sen jag såg - fast lika kul ska det bli förstås!

I morgon har vi inga planer för dagen, men på kvällen kommer L & M hit med J o kanske R så pågarna får lekkamrater, Fredrik får sällskap och jag och L ska SCRAPPA!
Perfekt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken härlig torsdag vi hade! tack för de fina bilderna! Den på Nea är ljuvlig!
Hoppas att ni får en fin helg!

Kram