lördag, december 02, 2006

PO.P PO.P PO.P

Det blev ett besök i min favoritaffär idag - bonuschecken har bränt i fickan länge nog!

Det blev:
1 par brunrandiga långkalsonger
1 par blårandiga långkalsonger
1 brunrutig skjorta
1 röd/vitrutig skjorta
1 grön/brun Windstopper Fleece
1 Blå/blå Windstopper Fleece

Pågarna var gladast över lekhörnan i affären, de brydde sig inte nämvärt om kläderna!

Efter en stunds handlande (läs: en lång stund för mamma och pågarna på PO.P medan pappa hann springa i flera olika affärer) så sa plötsligt maken när jag kommit ut från Panduro:

"Nu får det vara nog! Nu går vi till en affär och köper en sån (och pekar på en tjej) jacka till dig! Den jä*la jackan (som jag hade på mig) kan du ha på dagis!"

Så på Kappahl hittar jag, undangömd långt inne bland jeansen, precis kappan jag letar efter, den enda i hela affären och den är i min storlek!
Med 300 kr rabatt dessutom!
Nu slipper maken skämmas över min ljusrosa täckjacka mer...

Inga kommentarer: